На 4 декември 2002 година националният превозвач „България Еър“ изпълнява първия си полет по направлението София – Лондон – Париж – София. Времето лети неусетно и през годините авиокомпанията непрестанно се стреми да предоставя на пътниците все повече възможности за пътуване до мечтани дестинации, с грижа към осигуряване на максимално удобство, комфорт и усъвършенстване на услугите. Днес „България Еър“ оперира до над 20 директни международни дестинации и поддържа две вътрешни линии, с които осъществява връзка между София, Бургас и Варна.
Специално за своята 20-а годишнина на 4 декември националният превозвач изненада всички пътници на борда по всички полети на авиокомпанията с ваучери за 20% отстъпка за следващото им пътуване.
По повод рождения си ден „България Еър” стартира и игра в Instagram, в която 10 пътешественици ще получат двойни билети за своето следващо пътуване. До 22 декември желаещите да участват в играта е необходимо да последват страницата на авиокомпанията в Instagram, в коментар под публикацията за играта да напишат коя от дестинациите, обслужвани по директни линии на „България Еър“, ще се радват да посетят и да отбележат човека, с когото биха искали да споделят втория самолетен билет, в случай, че спечелят.
Участниците трябва да споделят на стори в своя публичен акаунт видеото за играта, както и да го поставят на Highlight до 22 декември. Всички любители на пътешествията, които изпълнят пълните условия, ще бъдат включени в томбола за два билета до избраната от тях дестинация на „България Еър”. Победителите ще бъдат обявени на 31 декември. По този начин авиокомпанията споделя празника с всички свои пътници и им благодари за доверието през годините.
Благодарение на десетките си партньори националният превозвач осигурява на пасажерите си възможност да посетят почти всяко невероятно кътче на земята. „България Еър“ има код шеър партньорство със международно признати авиокомпании, сред които ITA Airways, Qatar Airways, Iberia, KLM, Aegean, TAROM и Air Serbia. Само преди седмици националният превозвач задълбочи и дългогодишното си код шеър партньорство с френската авиокомпания Air France, осигурявайки още повече възможности за пътуване между България и Франция.
В допълнение към това „България Еър“ въведе допълнителни услуги онлайн, които дават възможност на всеки пътник да добави предпочитана услуга към резервацията си чрез сайта или мобилното приложение. Това е поредната крачка, която авиокомпанията прави в унисон с мисията си да се грижи за пътниците, предлагайки им най-високо качество на обслужване и осигурявайки спокойно пътуване на всички, избрали да посетят мечтаната от тях дестинация.
И през следващите години „България Еър“ ще продължава да се стреми да отговори на всички нужди на своите клиенти, осигурявайки им най-високо качество на обслужване. Развитието и подобряването на всички предлагани услуги продължава да бъде приоритет за авиокомпанията.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично